WYCIECZKA DO USTRONIA- RÓWNICA
07.10.2023r.

Nasza wycieczka rozpoczęła się w sobotni poranek od spotkania na dworcu kolejowym, gdzie wsiedliśmy do pociągu w kierunku Ustronia.
Nasze wspinanie rozpoczęliśmy od zielonego szlaku. Potem doszedł jeszcze niebieski, czerwony i żółty. Widoki były niezapomniane. Co jakiś czas robiliśmy przerwy, a na jednej polance gdzie była dosyć stroma górka zrobiliśmy najdłuższą przerwę, nie licząc celu ;). Wszyscy uczestnicy wycieczki (nie licząc pań) zaczęli się turlać z tej górki. Gdy już wszyscy odpoczęli zaczęliśmy iść dalej. Pogoda dopisywała. Chociaż szliśmy trochę długo nie odczuwały tego zarówno nasze nogi jak i my ;). Gdy dotarliśmy do schroniska odpoczęliśmy chwilę i zabraliśmy się za pieczenie kiełbasek. Gdy się już posililiśmy, przybiliśmy pieczątki do naszych książeczek górskich i wyruszyliśmy dalej. Znaczy nie wszyscy, ponieważ kto chciał mógł zostać, a reszta poszła na sam szczyt. Widoki były przepiękne, po prostu jak z obrazka. Po krótkiej przerwie zeszliśmy do reszty i mogliśmy kupić coś w sklepiku z pamiątkami, przy którym czekali na nas pozostali.
Potem był już czas na drogę powrotną. Szliśmy inną drogą niż poprzednio, ale było równie pięknie. W pewnym momencie było dosyć stromo, ale wszyscy dali radę.
Po dotarciu na dworzec uradowani wsiedliśmy do pociągu. Niektórym z nas chciało się spać. Szczerze mówiąc byliśmy zmęczeni.
Wyprawa była bardzo udana. Była to jedna z najlepszych wycieczek. Uwielbiam PTTK!
To co, widzimy się na następnej wycieczce?